Kruna

Kruna 2007

Na završnoj ceremoniji koja će biti održana u 12. mjesecu po drugi put će biti dodijeljene bosanskohercegovačke nagrade za izvrsnost u oblasti ugostiteljstva i turizma. Ocjenjivački sud-žiri i Organizacijski odbor akcije “Ugostiteljska kruna 2007” već su uveliko počeli sa radom, a kao i u 2006. godini zasad je najviše prijavljenih u kategoriji hotela s tri zvjezdice. U 12. mjesecu očekuje se još jedna spektakularna ceremonija dodjele “Kruna”, uz televizijski i radijski prijenos, kada će po drugi put biti dodijeljeni bosanskohercegovački turističko-ugostiteljski “Oscari”. S Federalnom televizijom (FTV) i ove je godine postignut dogovor o ekskluzivnom medijskom partnerstvu. I ove godine, cilj cijele akcije je kako nagraditi najbolje u oblasti pružanja različitih vrsta usluga, tako i poticanjem takmičarskog duha utjecati na podizanje općeg nivoa turističko-ugostiteljske ponude u Bosni i Hercegovini”. Ovakva vizija već je dobila podršku turističkih institucija u BiH, raznih asocijacija, ali i naših prijatelja iz međunarodne zajednice, koji žele pomoći razvoj turizma u našoj zemlji. “Ocjena kvaliteta pružanja usluga” u 2007. godini, službeni je moto s kojim će biti izabrani najbolji od najboljih među najboljima, kada je riječ o ugostiteljskim objektima u BiH. Također će biti nagrađene i najbolje turističke agencije, najbolji vinari, zimski centri…, a bez priznanja neće ostati niti najbolji organizatori sajamskih manifestacija, nacionalni parkovi, najbolji u sektoru snabdijevanja i/ili opremanja ugostiteljskih objekata. Specijalno priznanje predviđeno je i za one koji njeguju poseban odnos prema tradiciji i kulturno-historijskim vrijednostima u BiH (stari zanati i sl.) – dakle prema onome što turiste, među ostalim, i privlači u našu zemlju. U Ocjenjivačkom sudu za izbor nalaze se najugledniji djelatnici iz oblasti turizma i ugostiteljstva u BiH. Sljedeći su opći kriteriji za ocjenjivanje ugostiteljskih objekata: A) IZGLED OBJEKTA – prilaz i okolina objekta – parking – vanjski izgled objekta (arhitektura, uklopljenost u okoliš i hortikulturni elementi) – ulaz i predvorje objekta – izgled i stanje interijera – stanje opreme i inventara B) IZGLED PROIZVODNIH PROSTORA – izgled i stanje kuhinjskih i pomoćnih prostora – izgled točionice pića C) ČISTOĆA OBJEKTA – čistoća i izgled toaleta – opći dojam o održavanju objekta D) PONUDA I USLUGA – asortiman jela – standard porcije – cijena jela – asortiman pića – cijena pića – serviranje jela i pića E) OSOBLJE I NIVO USLUGE – urednost osoblja – garderoba osoblja – držanje osoblja – ljubaznost – nivo komuniciranja – poznavanje stranih jezika F) OPĆI UTISAK – isticanje nepredviđenih elemenata – ugođaj – dojam Način predlaganja Predlaganje ugostiteljskih objekata za nagradu “Kruna 2007” je moguće na više načina. Ćlanovi Udruženja/Udruge hotelijera i restoratera BiH u konkurenciju za nagrade ulaze bez kotizacije, dok je za ostale predviđena simbolična kotizacija. U predlaganju i izboru najboljih objekata nezaobilazna će biti uloga turističkih zajednica u Federaciji BiH i Republici Srpskoj, kao i ostalih turističkih institucija koje djeluju u našoj zemlji.